Saturday 11 November 2017

Mt4 Forex Trading Prediktiv Custom Indikatorlampene


4. mars 2008, 06:50 Hei alle Forex Traders, jeg er glad for å vise deg det nye verktøyet jeg kodet. Sannsynlighetsmåleren. Dette flotte verktøyet gir deg 100 tillit og handel uten stress. Ingen linjer, ingen histogrammer å se på. Uansett din handelsstil, må du alltid vite om du handler i riktig retning. Sannsynlighetsmåleren vil vise deg ikke bare veien, men styrken i denne retningen. Etter å ha observert dette verktøyet, vil du kunne definere slutten av gjeldende trend og begynnelsen av omvendt. Alle verdiene vil vise deg veien333333 lt --- Tiny eller Standard Box --- 62 Den kan brukes på alle tidsrammer og på noen av disse 19 parene: De første 3 Meter verdiene arent basert på hvilke tidsrammer som helst og vil være de samme på eksempelvis M1 eller H1. Den fjerde og femte verdien er basert på dagens tidsramme. Det globale resultatet i prosent () vil være annerledes hvis du bytter mellom TFs. Her er mitt personlige live trading board (12 resized charts): Parametre som kan settes av brukerne: Parametrene til de 2 ekstra indikatorene (MACD og Stoch) Posisjonen av boksen på diagrammet Farger på de 5 indikatorene og teksten Valg av en liten boks med kun verdier i stedet for den store En alarm-alternativ (popup eller e-post) er også tilgjengelig med en sannsynlig sannsynlighet. Slik dekrypterer du sannsynlighetsmålerverdiene Alle verdier og farger må overvåkes nøye. 1. Multi-Info. mer enn 75 (rødgrønn) for sterk UpDown trend 2. Indice Strength. 0-1-2 for sterk ned trend, 7-8-9 for sterk opp trend, 3-4-5-6 for sideway 3. Valuta Par Range. utvalg av 5 eller flere mellom de 2 valutaene. Eksempel: 7-2, 9-3 etc for en sterk opp trend, 0-5, 2-8 osv. For en sterk ned trend 4 og 5. Rød farge for Down trend, grønn for Up trend og Orange for sideway Den globale verdien i prosent () må være nøye og med erfaring får du følelse. Denne verdien er kombinasjonen av de 5 verdiene som er oppført ovenfor. 75-80 er et godt poeng for å utløse en handel. Eksempel på hvordan jeg handler med det: Fest Meter på M15 og 2TFs under (M5 og M1). Først må de to ekstra indikatorene på de 3 TFene være enige. Så se tallene på de 3 andre indikatorene (spiller ingen rolle hvilken TF fordi nummeret vil være det samme). Hvis disse tallene er omtrent de som jeg foreslo i forklaringen ovenfor, ville Global være nær et godt inngangspunkt. 75 ser ut til å fungere bra, men med erfaring vil vi alle finne vår som vi er komfortable med. For utgang, når du ser at Multi-info begynner å reversere på 3 TFs. Det er den som reagerer raskest. Ønsker å være en ekte vellykket handelsmann mer info her. og du vil få den neste trenden333333 Ta gjerne kontakt med meg hvis du har spørsmål. Jeg ønsker deg mange pips. 7 mars 2008, 07:16 For de som hadde besøkt Sannsynlighetsmålerens nettside i dag, må jeg si unnskyld. Faktisk, et lite vindu (som et webkamera eller jeg vet ikke hva) vises på siden. Sannsynligvis fra et lite skript for nettsted statistikk jeg satte i går. Jeg fjerner det bare, og det ser ut til at vinduet avviker. Takk for din forståelse. (FPI) Prediktiv pris Jeg har hatt noen PM med hensyn til noen feilsøking, og selv om jeg ville legge inn det her for alle til fordel: Jeg legger indikator i min eperts-mappe og kjører ea, men ingenting skjer. hva mangler jeg .. veldig interessert i dette konseptet. Jeg forstår at det vil ha arbeid i den vanlige indikatormappen. En ting du må prøve er å høyreklikke på markedsvaktvinduet der anførselstegnene er, og velg deretter alternativet Vis alle. Noen ganger vil plattformen ikke få tak i data for alle symbolene som er nødvendige for å betjene denne indikatoren, noe som resulterer i null skillnader. Veldig fascinerende skriving, brukes dette i live trading Hva betyr hver farge av de fargede linjene etphonehome2: Veldig fascinerende skriving, brukes dette i live trading FPI Absolut. Store firmaer bruker det hele tiden å ARB markedet. Så langt som PPI-indikatoren går, vil det være interessant å se om det finnes noen paterns, men jeg vet sikkert om noen paret slenger seg i en pressemelding, vil dette vise oss umiddelbart mangman: Hva betyr de fargete linjene De fargede linjene er de nye målprisene basert på FPI-konseptet. Siden det er beregnet fra ringer med tre symboler, kan bare en av to ting skje. Når målprisen hopper bort fra den faktiske prisen, enten: A) Et av de to andre parene i ringen vil justere prisen B) Paret på diagrammet vil justere prisen. Jo flere mål som går i en retning, desto mer sannsynlig er det at paret på diagrammet vil være det som skal justeres. Jeg har lagt inn på eurusd. hvilke andre valutaer refererer de fargede linjene også til, kommentaren sier det fant 5 kamper. Jeg har studert dette de siste to månedene. BluePearl: Jeg har satt inn på eurusd. hvilke andre valutaer refererer de fargede linjene også til, kommentaren sier det fant 5 kamper. Prisene refererer til målprisen fastsatt av FPI for den aktuelle ringen den er plassert i. Kampene refererer til hvor mange matchende ringer (ringer som inneholder kartvaluta). Ringene er (for eksempel EURUSD-ringer i RØD): Takk for forklaringen. Jeg leste artikkelen med hensyn til brøkdelingsproduktets ineffektivitet og testet det de siste to ukene i min demo-konto og ekte kontoer med suksess, handlet manuelt.354 Hva er Predictive RSI RSI (Relative Strength Index) er en teknisk momentumindikator, du kan lese mer om det og kjøpe vår utvidede versjon DIG RSI-indikator. Den Prediktive RSI, er basert på RSI-indikatoren, ideen er veldig enkel og det er akkurat det som gjør det så kraftig. Fremtidig plotting av OverSoldOverBought-soner Indikatorplottene på diagrammet en fremmer fremtidig pris må nå de over solgte og overkjøpte sonene. For første gang kan du faktisk se hvor mange poeng prisen må bli OverSold eller OverBought. Ikke mer Oscillator Mambo Jambo, bare ekte pris handling. Indikatoren består av 2 linjer Den øvre linjen indikerer fremtidig pris som er nødvendig, slik at RSI kommer til overkjøpssonen. Den nedre linjen indikerer den fremtidige prisen som er nødvendig, slik at RSI kommer til OverSold Zone. Slik bruker du den forutsigbare RSI-indikatoren For første gang, kan vi nå se på kartet nøyaktig hvor langt vi er fra oversold og overkjøpt sone i virkelige eiendeler og ikke i RSI-verdier. Dette gjør spillet mye enklere. AMZN på NinjaTrader: AMZN 60 Min Diagram: Øvre linjen representerer prisbehovet for RSI for å gå inn i OverKjøpssonen, og den nedre linjen representerer prisen som trengs for RSI for å gå inn i OverSold-sonen. Legg merke til at indikatoren endrer farger i henhold til plasseringen av prisen i forhold til linjene. Den andre store bruken er faktisk mens man ser på historisk prisbevegelse og prøver å analysere den. RSI-indikatoren vi ser historisk, beregnes på slutten av hver stolpe, noe som betyr at hvis det i baren var RSI i en av sonene og da kom ut, vil vi ikke kunne se den. Ved hjelp av Predictive RSI er dette lett å oppnå. Bare ta en titt på et historisk kart, hvis prisen noensinne har krysset over eller under indikatorlinjene, betyr dette at RSI ble overkjøpt eller over solgt. La oss sette dette på prøve. AAPL på NinjaTrader AAPL Daglig Diagram: Legg merke til de 2 hvite pilene, begge ganger gjør RSI det ikke til OverSold-sonen i henhold til RSI-indikatoren. Men hvis du ser på DIG Predictive RSI, merker du at prisen i løpet av dagen gikk ned under den nedre linjen, noe som tyder på at RSI var i OverSold-sonen om dagen. Begge ganger har vi et fint trekk på 3-4 dager, jeg er sikker på at du vil være enig i at det å få en 3-4 dagers flyt på AAPL er bra for våre bankkontoer. Kjente RSI-parametere Indikatoren Endrer farge i henhold til plassering, normal, Overkjøpt, over solgt Fungerer bra med DIG RSI-indikatoren Se den forutsigbare RSI-indikatoren i bruk: Våre kunder sier: Jeg er veldig fornøyd med indikatorene dine og har gjort pengene mine tilbake i en enkelt dag med handel og være trygg på at når jeg ser etter nye indikatorer, vil du være den første jeg vil ringe. Bernard G Concord, NH Veldig fin jobb, jeg liker den tweak du har med. Det er en god ide, jeg liker virkelig de ekstra visuelle hjelpemidler og velge farger gjør det skiller seg ut Craig V Pittsburgh, PA Hei, jeg kunne ikke bli oppmuntret av e-posten din. Takk for forklaringen, og jeg setter pris på alt. Ser frem til å se produktet. Dave S. Sarasota, FL Jeg har bare fått indikatorene, og de er strålende. Jeg er så glad jeg ikke kan fortelle deg. Jeg føler meg allerede en kunde for livet og er sikker på at det er mer arbeid jeg vil at dere skal gjøre i fremtiden. Jeg håper virkelig dere får den suksess du fortjener. Mike R. UK Jeg setter pris på det engasjementet du legger i arbeidet ditt (i helgen). Det var en stor glede å gjøre forretninger med dere igjen. Jeg vet hvor jeg må gå til mine fremtidige spesifikke programmeringsforespørsler. Robert S. Oranjestad, Aruba Jeg vil takke deg for ditt arbeid på min tilpassede indikator. Det var et mareritt som prøvde å se på 50ETFs for å se hvilken som hadde utløst varselet. Jeg har gjort tilbake 10X hva du belastet på den første dagen. Jeg kan nå jobbe og bare vente på pipet for å gå av og deretter en slags handling. STOR JOB Jeg vil være tilbake med mer arbeid for deg snart. Dennis F. Los Angeles, CA Jeg vil bare takke dere begge for den innsatsen som Pro-Trading-indikatorer satt i å fullføre indikatoren min og studere før jul, jeg må si at jeg vurderer deg som det beste jeg har jobbet med i 18 år av handel. Mark C. New South Wales, Australia

No comments:

Post a Comment